callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Snåla perioden andra veckan

Kategori: Vart tog pengarna vägen?

Hej på er! 

Ni verkar tycka det är kul med mina ekonomiska tankar. Det kan vara så att det sällan snackas privatekonomi och därför är det lite extra kul. 

Den här veckan har också gått bra. Sambon är riktigt duktig och har inte köpt en enda pinal den här veckan. Överlag är han inte den som spontanshoppar. 

Jag köpte inget i måndags. Igår köpte jag en glass på väg hem från jobbet. Jag kände att jag höll på att bli sjuk och tyckte synd om mig själv. 

Idag har jag varit på kurs, första dagen av tre. Kursen hålls på Ersta diakoni som har en jättefin utsikt. 

Efter kursen ramlade jag in på en second hand och köpte 3 pockets för 30 kr. Det var en bok jag läst som jag tyckte mycket om, en bok till mamma och en till dottern. Onödiga köp kanske men jag antar att jag börjar bli lite allmänt shoppingsugen. 

Jag är ändå nöjd med veckan så här långt. 

Nu känner jag mig jättetrött, antagligen har jag ett virus i kroppen som lyckligtvis inte brutit ut ännu. Det blir en tidig kväll i säng. 

Vi hörs snart igen!

(null)

Dagens underbara utsikt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: