callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Första semesterdagen hemma

Kategori: Allmänt

Hej! 

Jag har min andra semestervecka och vi var på Gotland förra veckan. 

Det var en härlig vecka som vanligt, det är 3:de året vi åker dit midsommarveckan. 

Nu är vi iaf hemma och har en ganska oplanerad vecka. Barnet går på sport camp i Huddinge. Man får testa på olika sporter från 9-15.45 på dagarna i en vecka. 

Idag vaknade jag vid 8 fastän jag hade somnat först vid 2. En liten dam hade sina relativt vanligt förekommande morgonprotester innan hon kom iväg till sport camp med min sambo.

Vi har ätit frukost och kollat på Nyhetsmorgon på tv. 

Jag har pysslat lite med mina växter. Nästan allt överlevde under vår resa tack vare våra snälla kompisar som vattnade när vi var borta. 

Det blommar ordentligt här hemma och på lotten har det växt minst 1 dm under veckan. 

Jag har intagit soffläge. Det jag ska göra idag är en promenad och sedan ska jag lämna in saker på en second hand butik. 

Barnet kommer hem kl 16 och sedan kommer det vara full rulle. 

Hoppas ni har en fin sommar! 

(null)
Om man gillar rosor är Visby rätt stad 

(null)
Härligt bad med barnet vid Slite strand 

(null)
Boken jag läste under resan 

(null)
Mera sommarläsning 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: