callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Gårdagens utgifter

Kategori: Allmänt

Hej! 

Igår var jag och käkade lunch med en kompis i Farsta centrum. Det var den enda kompisen jag skulle träffa den här veckan fastän jag har varit ledig hela veckan. Lunchen gick på 272 kr. Väl värt pengarna. 

Jag gick i några affärer sedan vilket såklart är ett misstag om man har sparveckor. Jag hittade strumpor på rea till Noomi på Kappahl. Hon föredrar korta strumpor så det är perfekt med sommarstrumpor till henne. Till mitt försvar måste jag säga att hon fick 13 par söta strumpor för 144 kr, ett riktigt bra pris. 

Jag handlade spenat till gårdagens middag och bröd. Det gick på 67 kr. Det var samtliga utgifter igår. 

Det har väl inte gått jättebra med spardagar den här veckan. Målet är ju att spendera 0 kronor på spardagarna. Jag hoppas jag kan vara ännu duktigare nästa vecka som dessutom är sista veckan av vår sparperiod. 

På återhörande! 

(null)

Tomatsorten Naranja som vi odlat iår. Mycket goda! 

(null)

Middagen igår, Kräftstjärtar köpte vi till 40% nedsatt pris, maten blev väldigt god och väldoftande. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: