callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Farsta IP

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag vaknade jag runt 8 och jag och lillan var och hämtade ett paket som jag köpt på Facebook marketplace till henne. Det bestod av en flytväst och några kläder. Vi lär åka båt i sommar och det är ju bra ( nödvändigt) att ha flytväst till barn så det var ett bra köp. Efter den promenaden var vi hemma till lunch. Efter lunch drog vi till Farsta IP eftersom jag hade läst att de har aktiviteter för barn hela sommaren. Och alldeles riktigt fanns där studsmatta, klättervägg och diverse racketsporter. 
Vår flicka var lite blyg först och vågade inte prova men så småningom kom hon igång. Det var en kul grej att göra och fler föräldrar och även skolklasser hade hittat dit. 
Idag har lillan frågat redan på morgonen om hon får göra matte. Appen jag laddade hem igår är alltså populär. Idag har hon tränat addition, klockan och även att mäta längd. 
Vi har även läst 15 min i en lättläst bok. 
Det har varit en fin dag och nu ligger barnet och sover och sambon är på träning så det råder lugn. 
Vi får se vad vi hittar på imorgon. 
Tjingeling! 

(null)
Hoppa var skitkul 

(null)
Och att göra kullerbytta 

(null)

(null)
Klätterväggen vågade hon bara titta på idag, det var även kö. Får se om hon vill klättra nästa gång vi är där 

(null)
Boken vi övar läsning i just nu 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: