callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jul, nyår och födelsedag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Nu har vi överlevt jul och nyår! 
Precis som jag trodde så blev julledigheten rätt så stressig. Vi åkte till Värmland 23:de december efter jobbet. Iår bodde vi på hotell och åkte till släkt och vänner över dagen. 
På julafton var vi hos min sambos familj. Vi fick god mat och umgicks. 
På juldagen var vi hos min mammma. De hade också några vänner där som vi fick träffa. Hunden de har skaffat Roy har blivit helt enorm. 
På annandagen träffade vi vänner som precis har flyttat in i huset de har byggt i Karlstad. Vi fick mysa med deras söta pojkar och titta på deras fina hus. Sedan åkte vi hem. Jag jobbade sedan 27:de. Jag jobbade även 29:de och på nyår hade vi gäster. Redan på nyår kände vi oss förkylda men det blev en lyckad kväll. Vuxet och helt alkoholfritt. 
Sedan var vi hemma småsjuka. Tredje januari kom min kompis Maritha till oss och 4:de januari fyllde jag 36 år. Vi hade bjudit hem några vänner. Halvsjuka som vi var höll vi fest. Det var kul att träffa alla vänner. 

Överlag var det förstås kul att göra så mycket över jul/nyår och min födelsedag. Nästa år ska vi dock satsa på lite lugnare schema för man behöver vila vid högtider för att sedan orka med jobbet och alla måsten.
Vi hörs hör ni! 

(null)
På Scandic Winn

(null)
Det viktigaste med julen var att vi var tillsammans 

(null)
Julafton i Molkom 

(null)
Familjen Danielssons julgran 

(null)
Svärfar står för matlagningen 

(null)
God laxpaj 

(null)
Yummy 

(null)
Juldagen 

(null)
Ihop med mamma och Sebastian 

(null)
Fin julsallad 

(null)
Gott

(null)
Iförd julklappar från mamma 

(null)
Mamma fick sin vanliga julklapp 

(null)
Sebastian med Roy 

(null)
Några hotellfrukostar blev det 

(null)
Tommy och fina Leo på annandagen 

(null)
Nyår 

(null)
Dans 

(null)
Skål i alkoholfritt bubbel vid 12-slaget 

(null)
Tårtan smakar extra bra när den serveras av min söta sambo 

(null)
Gästerna 

(null)
Vi fick kontinuerlig hjälp av Ronika 













































Kommentarer


Kommentera inlägget här: