callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Dag 3 Lanzarote

Kategori: Allmänt


Hej! 
Idag vaknade vi i lagom tid, åt frukost och så begav vi oss till ett köpcenter som heter Biosfera i Puerto del Carmen. 
Det fanns ett gäng butiker där, de verkade dock inte tycka det är säsong för kortbyxor men till slut hittade jag ett par kortbyxor på herravdelningen på Zara som får duga. Vi tog oss en fruktdrink och sedan promenerade vi till gamla stan i närheten. Så småningom hamnade vi på en väg som går till nästa by som heter Puerto Calero. Det skulle ta 1 timme att gå så vi vände efter ett tag men det blev ändå en duktig promenad i gassande sol. 
Vi åt en sen lunch på hotellet och så la vi oss vid poolen. Sambon tog en löptur medan jag vilade mig. Middag har vi ätit på en av temarestaurangerna hotellet har som serverar asiatisk mat. Det var helt ok smaker. Sedan har vi gått ytterligare en promme på 5 km vid stranden. Vi kom nyss tillbaka och jag känner mig trött. Kommer sova gott inatt. 
Imorgon ska vi bara ta det lugnt och i övermorgon kommer vi nog ta den långa promenaden till nästa by. 
Vi hörs! 

(null)
På Biosfera 

(null)
Goda fruktsmoothies 

(null)
Biosfera 

(null)
Ett sött bostadsområde i slutet av Puerto del Carmen 

(null)
Varmt 

(null)


(null)


(null)


(null)


(null)
Lunchen på hotellet 

(null)
Kvällspromme på stranden 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: