callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag hade en typisk måndag dvs trött. Somnade inte förrän närmare kl 2 inatt så när klockan ringde imorse frågade jag om det verkligen var morgon! 
Jobbet gick bra även om det tar på krafterna. Jag har lite oförhappandes fått ansvaret för hemsjukvården på mitt jobb och därifrån kommer det en hel del frågor till mig. 
Väl hemma anammade jag mina egna råd från min guide över hur man överlever hösten som ni hittar under kategori här på bloggen. Jag tog en promenad. En timme i det friska vädret med mina egna tankar var vad jag behövde. Vi har sådan tur att ha skogen precis utanför lägenheten, både skog och sjö faktiskt. Så det är bara att gå ut och gå. 
Nu ligger jag redan i sängen och tänkte läsa lite. 
God natt! 

Utsikten under min promenad

Fler regnbågar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: