callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Busy tuesday

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag var jobbet rätt stressigt. En kollega var sjuk så det blev mer att göra och jag hade hemsjukvården halva dagen med hembesök. 
Efter jobbet har vi varit och storhandlat mat och sedan ätit middag/ tittat på The Fosters som är en serie på Viaplay. 
Nu är det dags att sova. På vardagarna hinner man inte göra så mycket. Vi funderar på att skaffa en färdigkomponerad matkasse eftersom vi har så dålig fantasi när det gäller maträtter. Vi skulle verkligen behöva inspiration när det gäller nya recept. 
Imorgon ska jag ha en medsittning där min handledare ska filma mig under patientbesöket så vi kan analysera det efteråt. Lite nervöst! 
Nu ska jag vattna mina växter och sedan hoppa i säng. Tror jag har 100 krukor inne i lägenheten ungefär så det tar lite tid att vattna. 
Vet ni vad det bästa med onsdagar är? Ju imorgon kommer veckan att delas mitt i tu och sedan är det bara 2 jobbdagar kvar! 
Vi hörs! 

(null)
Några av mina fina krukväxter

(null)
Palettblad 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: