callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lediga veckor

Kategori: Allmänt

Hej! Just nu är jag på min andra lediga vecka efter 6 veckors jobb. Förra veckan reste vi i Sverige, vi hälsade på våra familjer och vänner i Värmland, vi hälsade på vänner i Jönköping och så var vi på bröllop i Halmstad. Det var en riktigt trevlig vecka. Vi kom hem igår och nu är jag hemma och ledig även den här veckan. Idag vaknade jag sent. Jag åt frukost och läste ut en bra bok jag lånat av en kompis. Egentligen är det supersmart att göra så för på det sättet läser man garanterat bra böcker och så kan man även diskutera boken med kompisen. 
Jag har tvättat och när sambon kom hem handlade vi mat på vår lokala mataffär och jag hämtade ut ett Zalando-paket. Jag lagade mat och vi såg några avsnitt av en serie. Idag har jag även försökt planera jobbet framtill jul. Tyvärr blev det inte som jag tänkt mig, det verkar inte finnas jobb i Stockholm så jag blir tvungen att åka bort flera veckor i rad. Det är jobbigt att vara hemifrån och det är framför allt jobbigt att vara iväg från sambon. 
Imorgon ska jag satsa på att gå upp kl 7 och hinna göra mycket. 
Vi hörs! 
 
Kära vänner som vi hann ta en fika med i Karlstad 
 
2 timmars promenad i Molkom, det var kusligt folktomt på elljusbanan 
 
 
Den här lilla stjärnan heter Victoria och har nyss adderats till kompiskretsen 
 
Restaurangbesök i Karlstad 
 
Mamma tog med oss på en halsbrytande promenad ut i skogen 
 
Den här snyggingen bjöd på middag i Jönköping i sitt nya hus 
 
Lilla Oscar i Jönköping
 
Pappa och son
 
Våra fina vänner 
 
Unge herrn kan extraknäcka som modell
 
Bröllopsdessert
 
Sanna och Lasse bjöd på bröllop 
 
min sida av bordet
 
Jag och min sambo
 
Min stiliga älskling 
 
På hemvägen på Ikea i Linköping
 
Frukost idag, en ledig dag 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: