callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledighet i Värmland

Kategori: Allmänt

Hej! 
Vi kom tillbaka från en 6 dagars resa till Värmland idag. Vi åkte till min mamma i lördags och firade hennes 57 årsdag. Vi var där tills på måndag. Vädret var helt otroligt och vi hann ta flera promenader och umgås. På måndag åkte vi till Karlstad och bodde på hotell i 3 nätter. Jag träffade min bästa kompis från högstadiet som var höggravid och 2 dagar senare födde hon en dotter. På tisdag var vi och vandrade i Sörmons naturreservat. Vädret var fortsatt galet fint. Vi gick 1 mil på 2 timmar och 30 min. På kvällen åt vi middag med min sambos bästa vän och hans sambo. 
På onsdag var vi hos ännu ett par goda vänner på middag. Idag träffade vi ett par andra vänner och deras barn innan vi åkte hem. 
Det har varit jättefina dagar och det fina vädret förhöjde upplevelsen. Så lyxigt med ledighet. Jag är ledig även nästa vecka, jätteskönt. 
Vi ska jobba och bo i Karlstad hela juli och det ska bli kul.
Vi får se vad vi gör nu resten av veckan här i Stockholm. 
Vi hörs! 
 
Uteserveringshäng
 
Fint resesällskap 
 
Vandning i sörmons naturreservat utanför Karlstad 
 
1 mils vandring under solen 
 
Ännu mer häng på uteservering med goda vänner 
 
Magisk utsikt ut över Molkomsjön 
 
Lunch med fina mamma 
 
På väg till kompisar för middag 
 
Tommy och Leo 
 
Våra vänners yngsta som stal mitt hjärta 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: