callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vilodag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag vaknade kl 9 imorse. Åt frukost och läste udda nog lite i min infektionsbok som jag har tagit fram. Sedan läste jag lite i deckaren har har hållit på med och efter det var jag och sambon på gymmet. Det var skönt. Vi hade tänkt dra till Mall sen för vi behöver handla en sak men jag var så trött så det blev inte så. Resten av dagen har vi varit hemma, det jobbigaste vi har gjort är att diska och laga mat annars har vi bara vilat. Jag är verkligen helt slut. Jag jobbade 47 timmar och pendlade 3 timmar per dag den här veckan så tröttheten kanske har sin orsak. Det har iaf varit en trivsam dag. Imorgon ska vi titta på en lägenhet och så ska vi fira min kusins barn som fyller år. 
Vi hörs! 
 
Palak paneer med halloumi, så gott! Recept från Ica.se 
 
I fredags, sista timmen när jag försökte signera och vidimera allt, svara ut alla provsvar, röntgensvar etc 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: