callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helgen

Kategori: Allmänt

Hej! 
I fredags var jag på närakuten till kl 23, den andra doktorn var där för första gången och stackarn kom inte ens in i datorn el journalsystemet så det blev en lite rörig kväll. 
Väl hemma hann vi ändå mysa lite framför tv:n. Igår åkte vi till Barkarby outlet för lite shopping. Sambon har funnit ett nytt intresse för slipsar och näsdukar. Det är faktiskt kul. Vi handlade lite till honom och en present till en vän.
Vi åt i Kista Galleria efteråt, jag åt persiskt och det var så gott! 
Idag har jag varit hemma, städat lite. 
Det har varit en lugn helg. 
Jag jobbar bara måndag och tisdag till veckan och på fredag ska vi åka till Göteborg för födelsedagsfest hos en kompis. Senast var vi där i september. Jag saknar mina vänner där.
Vi åker på semester nästa vecka och när vi kommer hem ska vi faktiskt flytta. Vi har haft tur, sambon har en gammal vän som ville hyra ut sin lägenhet i Sthlm i 1 år. Vi var och kollade på den och bestämde oss för att tacka ja. Några dagar senare hörde vår nuvarande hyresvärd av sig med att vi måste flytta ut. Sjukt passande då att vi redan hade fixat nytt boende. Det ska bli skönt, den nya lägenheten är omöblerad och har ett förråd. Vår nuvarande är möblerad utan förråd så det blir en förbättring. 
Vi hörs! 
 
I kista 
 
Restaurang Saffran i Kista galleria, stekt aubergine och 2 olika grytor med ris
 
Äntligen tog vi bort julgranen
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: