callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Semester

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Jag sitter på ett tåg till Västerås för att hälsa på mina morbröder. Sambon skulle med men han har varit förkyld sen i fredags så han fick stanna hemma. 
Jag kom hem från Småland i fredags, sent. Vi har nu semester i 4 veckor. Jag har haft lediga veckor då och då så semester känns inte lika viktig som när man var fast anställd. Men det är skönt ändå förstås. 
Vi har tagit det lugnt i helgen med tanke på förkylningen. Hemma lördag- måndag förutom löptur och en promenad för mig. Igår träffade jag min högstadiekompis Janna som har fått barn. Vi sågs i Sickla galleria och åt sushi, fikade och sen tog vi en promenad i Nacka naturreservat. Hennes dotter var jättesöt. 
Idag är jag på väg till mina morbröder, tyvärr ses vi inte så ofta men nu passar jag på. Det ska bli kul. 
Vi ska åka till Värmland en sväng i slutet av veckan och så åker vi till England 8 dagar under vår semester 
Jag har fått jobb för hela oktober så jag slipper oroa sig för det. 
Vi hörs! 
 
Det har blivit en hel del häng i soffan dessa dagar 
 
Skönt att hinna äta frukost i lugn och ro efter sovmorgon, varje morgon 
 
Lunch för 2
 
Jag fick testa lergrytan vi fick i present 
 
Lax och grönsaker tillagad i lergrytan 
 
Nacka naturreservat igår med kompisen och hennes bebis 
 
 
 
På tåget till Västerås 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: