callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Jobbig dag

Kategori: Allmänt

Hej! 
förra veckan var jag i Töreboda i jobbet och den här veckan befinner jag mig i Småland. Det har med andra ord varit lite flängigt. 
Idag hade jag en jättestressig dag. Patienter redan från kl 8.00 på morgonen och flera var komplicerade. Förutom det massor med administration, prover och undersökning som andra läkare har beställt som jag nu får svar på. Mamma mia! Jag jobbade iaf till 18.30 och sedan bjöd jag mig själv på lite kinamat. 
Efter middagen tog jag en promenad. Jag gick till en camping som finns här. På vägen hem gick jag vilse så det blev en mycket längre promenad än vad det var tänkt. Nu är jag iaf på vandrarhemmet som är jättefint. Ska läsa lite och sova sen. 
Vi hörs! 
 
Inte ofta man äter ute själv 
 
Campingen 
 
Sjön 
 
Och så jag, efter en 11 timmars arbetsdag 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: