callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Imorgon kommer bli en trött dag för inte en chans att jag kommer somna i tid ikväll. 
Det har varit en hyfsad helg med mycket vila. Min sambo var bortrest så jag var själv hemma i helgen.
I fredags var jag ju helt död så jag åkte hem, åt mat och kollade på en stand up på Netflix och la mig tidigt. I lördags sov jag ut, åt frukost och läste lite innan jag drog till frisören. På kvällen såg jag en film och tog det bara lugnt. Imorse sov jag ännu längre, åt frukost och läste lite, städade lite i köket och så gick jag på fotografiska med en kompis. Vi har velat göra det länge men inte hunnit. De hade som vanligt flera olika utställningar med helt olika stilar och det var intressant. 
Ikväll har jag lagat mat, sambon kom hem från sin resa och berättade om hur han hade det och så såg vi på en film och käkade. 
Vi har haft ett projekt i veckan och det är att vi inte tittar på tv under arbetsdagarna. Vi har en tendens att sitta framför Netflix hela kvällen annars. I veckan som gick hann vi ta 2 promenader efter jobbet och jag hann baka en gång. Vi ska fortsätta med tv-fria kvällar iaf en vecka till. Bra att testa om ni känner att tv-tittande tar för mycket tid. 
Ha en bra vecka med start imorgon! 
Vi hörs! 
 
Utsikt från Liljeholmsbron i torsdags 
 
4 timmar i lördags hos frissan 
 
Tja 
 
Håret blev rätt mycket kortare 
 
Utställning av Ellen von Unwerth

Kommentarer


Kommentera inlägget här: