callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Förkyld

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Idag vaknade jag med ont i halsen och hängig så jag stannade hemma. Sov till 12 och kollade på Netflix. Det är inget kul att vara sjuk. 
Vår lägenhet är just nu en mess. Vi har bott här i 1,5 månad så allt är väl inte helt färdigt än. Vi måste köpa några möbler till osv. Men det som stör mig är att det är så stökigt jämt. All reklam och alla brev som kommer varje dag ska gås igenom och det är lätt att lägga allt på hög och när orkar man/ har tid att gå igenom det? Och jag tycker det är helt ok att städa köket men man diskar  en diskmaskin och 8 timmar senare är det samma kaos igen och badrummet är inget kul att städa. Det tar faktiskt en halv dag att städa hela lägenheten. Blä! Jag kollade på  städhjälp idag och det är faktiskt inte superdyrt men de kan ju ändå inte plocka allt åt oss, det måste vi göra själva. 
Jag vet inte, ibland känns det som att jag är rätt usel på hus och hem. Sen är vi ju inte hjälpta av att vi jobbat heltid båda två senaste tiden och pendlat 2 timmar per dag båda två. 
Nu ska jag fortsätta se på The Alienist på Netflix. 
Vi hörs! 
 
Bildskön promenad i lördags 
 
Andra söndagen vi åker till Kungens kurva och Ica Kvantum, rätt kul att veckohandla när utbudet är stort 
 
Gott te 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: