callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Småförkyld

Kategori: Allmänt

Hej! 
I onsdags började jag känna mig lite förkyld och hängig. Sedan dess har jag tagit det lugnt och mest varit hemma. Lite tråkigt att inte vara på topp under dem fåtal semesterveckor man har men samtidigt är det kanske bra att vara tvungen att ta det lugnt. 
I tisdags var vi på en nästan 2 timmars lång promenad i ett naturreservat. Det var rätt speciellt, runt en sjö där många fåglar lägger ägg. Delar av promenaden gick rakt igenom beteshagar med kor. 
I onsdags hann jag fika med en kompis innan jag blev sjuk. Det var trevligt. Hon har sötaste barnet. Det är verkligen kul att umgås med kompisars barn tycker jag. 
Jag har också fått ett paket från Zalando med flera hösttröjor varav bara 2 passade. 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, inte mycket mer jag orkar göra. 
Vi hörs! 
 
En kyrka utanför Vallentuna 
 
Ute i naturen i tisdags 
 
Kor
 
Moi
 
Mattia, min kompis son
 
Sambon överraskade med risgrynsgröt en morgon 
 
Persisk soppa gjord på råg, perfekt när man är förkyld 
 
Persisk auberginegryta
 
Hela semestern har känts som en lördag 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: