callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vardagspussel

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag sitter på t- banan till jobbet. Vardagen handlar mycket om att ta sig till jobbet, jobba och ta sig hem. I måndags träffade jag en gammal gymnasiekompis som är här på kurs. Vi var ute och åt. Och idag kommer hon och en annan kompis från den tiden till oss på middag. Det ska bli kul. 
Det är såååå skönt att det har blivit ljusare. Att man känner för att ta en promenad efter jobbet och idag är det strålande sol. Det känns som den tråkigaste tiden på året är förbi. 
Igår var det eldfest ( charshanbesoori) i Sthlm och jag hade sett så mycket framemot att gå. Men med resan till gbg i helgen och middag på stan i måndags hade jsg ingen energi kvar. Så vi stannade hemma. 
Är det bara jag som gillar att planera semestrar långt i förväg? Vi ska ha semester i juni och den resan är i princip planerad. Och nu tänker jag redan på vintersemester 2018. Det är kul att planera resor. 
Nu får ni ha en bra dag och vi hörs!
 
Vegetarisk grillspett med halloumi på Tehran grill vid St Eriksplan. God mat och mysig miljö. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: