callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Från tåget

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Nu är vi på tåget hem från gbg. Det var en bra resa. Igår hann vi med lunch på stan och lite vila på hotellet innan vi skulle på festen. Vi bodde på Radisson mitt emot centralen och jag älskade deras sängar/ tjocka täcken och rummet var stort men frukosten var relativt tråkig. Läget var ju bra iaf.
Födelsedagsfesten var trevlig och jag träffade gamla vänner och bekanta som jag inte har sett på länge.
Imorse blev det frukost och sedan shopping på stan och även fika med vännerna. 
Nu är vi på väg hem och det ska bli skönt att komma fram. Stockholm känns mer och mer som hemma! 
Vi hörs! 
 
Jag och mina kompisar 
 
Vi två
 
Snyggsambon
 
Fest
 
Fest med barn
 
Hallå lilla vän 
 
Söta du
 
Restaurang Signore i Gbg, bra mat
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: