callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Long time no see

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Jag beundrar er som kollar bloggen fast jag inte har skrivit på en hel månad. 
Det har helt enkelt varit fullt upp och jag har noll egentid. Vi var på min kompis Johans bröllop innan vi åkte till Spanien en vecka. Vi bodde i Torrevieja där vi hyrde en lägenhet . Det var soligt, fina stränder och väldigt lugnt tempo. Sista dagen var vi i Alicante. Vi kom hem på en tisdag och hade sedan fortsatt semester resten av veckan. 
Nu har vi jobbat i 2 veckor. Som vanligt på sommaren är det lite mer jobb på vårdcentralen, kollegor är på semester osv. Dagarna går jättefort. Vi hittade en lägenhet till slut. vi fortsätter hyra i andrahand och flyttar till Sundbyberg snart. Annars är det inte mycket som händer, vi har 3 semesterveckor kvar som vi inte har nångra speciella planer för ännu. Jag hoppas kunna vara i Göteborg några dagar. 
Tack fär att ni läser! Det värmer mitt hjärta! 
Vi hörs! 
 
På väg till bröllopet i Jönköping
 
Jag och Tommy
 
Brudparet Ida och Johan 
 
Vi i Spanien 
 
Hamnen i Alicante 
 
Vi firade midsommar hos min sambos familj i Värmland 
 
Idag på väg till födelsedagskalas för min kusins barn
 
Min vackra kusin och hennes fina familj 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: