callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Sollentuna och Kista

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag packade jag upp det sista av köket. Sedan åkte jag ut för fika med en kompis. Vi åkte till Sollentuna centrum. Ganska speciellt shoppingcenter med palmer. Rätt lugnt där så man får vara i fred. Där tog vi en lång fika och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter fikat åkte jag till Kista centrum för att träffa min sambo för lite käk. Vi köpte mat från olika restauranger i food courten. För mig blev det persisk mat, mums! Vi gick sedan i några affärer innan vi åkte hem. Jag hittade ett par byxor i butiken Salt, tycker det är svårt att hitta byxor så jag är supernöjd. Allt som allt var det en bra dag. Min sista lediga dag för imorgon börjar jag jobba. Det blir intro i 3 dagar. Jag längtar verkligen efter patientkontakten, så jag hoppas jag kan träffa min första så snart som möjligt! 
Vi hörs! Natti! 
P.s Duschen är fixad! Tummen upp! 
 
Fika i Sollentuna
 
Fikade med den här godingen
 
Blingigaste resväskorna på Accent i Kista
 
Lax och dillris på Saffran i Kista

Kommentarer


Kommentera inlägget här: