callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Resfeber

Kategori: Allmänt

Imorgon åker vi till Bali. Kommer vara framme först på måndag. Det är den längsta flygningen jag har gjort. Har resfeber vilket jag alltid har inför resor. Det visar sig genom att jag helst vill skjuta upp packandet. Sambon verkar inte ha resfeber, han har packat och då hängde jag på och packade lite jag med. Vad har man på sig när man ska vara på resande fot i ett dygn? Jag funderar på att ha träningskläder på mig, mjuka och sköna. 
Vi ska ha lite surfrestriktioner under resan, alltså surfa mindre. Jag hinner säkert med något update här på bloggen ändå. 
Vi hörs! 
 
Min fina miniorkide, fick den på min 31-årsdag och den har blommat varje år därefter just kring min födelsedag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: