callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Influensa

Kategori: Allmänt

Hej! 
Det har gått en vecka sen jag blev sjuk. Jag hostar fortfarande och är allmänt trött. Något jag lärde mig av det här är att se till att vaccinera mig mot influensa nästa år. Jag är fullt frisk och förlorade en hel vecka, tänk dem som har sjukdomar i bagaget, de kan ju faktiskt dö av influensa. 
Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Hon som vi har hyrt av ( möblerat) kom och hämtade sina saker idag. Så nu ser lägenheten ut som ett bombnedslag. Tur att vi ska åka på semester snart och när vi kommer hem ska vi flytta.
På kvällen har jag och sambon sett på Empire. Vi betar av den ena serien efter den andra. 
Jag fyllde år för 2 dagar sen. Hela 33 år! Var för sjuk för att hitta på något. Min sambo gjorde iaf våffelfrukost. Vi har bestämt att fira när vi är på Bali, då får det bli middag osv. Vi åker om 2 dagar och det ska bli skoj. Jag har aldrig flugit så långt och inte varit i den delen av Asien. Tyvärr har jag inte alls hunnit förbereda mig genom att köpa lite kläder etc men det får gå bra ändå. 
Vi hörs! 
 
Våfflor på min födelsedag
 
Jag var på jobbet i torsdags och bjöd på tårta ioma det var sista dagen, har trivts jättebra på Ruds vårdcentral i Karlstad 
 
Jag och pojkvännen på nyår
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: