callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Weekend

Kategori: Allmänt

Hej! 
Vi har haft en rätt skön helg. I fredags var vi på gymmet efter jobbet. På kvällen kollade vi på Empire och slappade. Igår åkte jag till en kompis för att fixa mina ögonbryn/tråda ansiktet. Det blev riktigt bra. Resten av dagen lagade vi mat och kollade på film, det blev The danish girl. Filmen var annorlunda, definitivt en man kommer att komma ihåg. Och det finns nu en utställning i Stockholm med tavlorna som fanns med i filmen. Idag städade vi på morgonen. Det är fortfarande några få lådor kvar att packa upp, men vi hann få undan lite saker iaf. Sedan var vi hos min kusin och åt brunch. Det var jättegod mat och vi lärde oss att man kan ha både tonfiskröra och lax på våfflor. Därefter var vi på gymmet igen. Det har varit en bra helg. Nu är vi laddade för en arbetsvecka!
Vi hörs! 
 
Grym omelett jag gjorde igår, ägg, veg chorizo, lök, tomater och fetaost. Supergod! 
 
Brunch to die for
 
Sambo
 
Mina fina kusiner
 
Söta
 
Vi tre
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: