callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

En vanlig måndag

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag åkte jag till jobbet som vanligt. Väl där hade jag mina 9 patienter. Några var småknepiga. Min handledare är på semester men det går rätt bra att fråga dem andra. 
På väg hem köpte jag pad thai till mig och burgare till sjuka sambon. Vi kollade på 2 avsnitt av Lethal weapon och nu ligger jag här, redo att sova. 
Undrar om allas vardagar är så händelselösa som mina? 
Nu nanna! 
P.s Vi har i princip planerat första etappen av sommarsemestern. Det blir en vecka i Spanien. Jag har tidigare bara varit i Lloret de mar i Spanien en enda gång så det blir lite nytt för mig och oss. 
Tjingeling! 
 
Semesterbild i brist på annat, när jag tittar tillbaka så var hotellet rätt nice, Padawa villas i Ubud på Bali
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: