callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Aktiv helg

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Det har varit en aktiv helg. I fredags såg vi bara på tv, lagade mat och la oss tidigt. Igår träffade jag en kompis och hennes mamma för en fika i gamla stan. De var här i Sthlm på besök. Sedan gick jag lite i affärer, handlade mat och åkte hem. På kvällen lagade vi mat, ordnade lite i lägenheten och såg på tv. Idag var vi på gymmet. Närmast  är SATS i Farsta. Det var ett helt ok gym. Jag har ont i ryggen just nu så jag måste skärpa till mig med träningen. Sedan träffade jag en annan vän för fika, hon var också på besök här. När jag kom hem bjöd jag över grannen på en kopp te. En äldre charmig kvinna som har mycket intressant att berätta. 
Helgen har gått fort. 
Hur har ni haft det? 
 
Fika med Maria idag
 
Fika med Solveig och Rigmor igår
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: