callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stressssig vecka

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag har verkligen känt mig som en Duracellkanin senaste dagarna. Igår var jag på en intervju efter jobbet. Väldigt intensiv, tog 2,5 timme, jag blev erbjuden tjänsten på plats, har bara en vecka på mig att fundera och fick dessutom förhandla om lön med en gång. Imorse var jag på ytterligare en intervju. Sammanlagt har jag varit på 5 intervjuer och idag var den sista. Jag tycker själv att jag har varit duktig och ansträngt mig för att hitta nytt jobb. Efter intervjun var jag och ansökte om nytt pass och id-kort och därefter till jobbet för att administrera där jag kollade på ett antal provsvar, skrev brev till patienter, ringde patienter, la upp behandlings och uppföljningsplan för några patienter osv. 
Efter jobbet har jag och sambon åkt till Quality outlet och Delicatobutiken. Jag ville köpa något att bjuda kollegorna på då det är min sista dag där imorgon. 
Det ska bli skönt med helg men jag tror resten av december och även hela januari blir ganska intensivt. Jag ska bestämma mig för någon av tjänsterna jag har sökt och förhoppningsvis få det, träffas och skriva kontrakt, jag ska jobba några pass på en närakut där jag aldrig varit vecka 51-52 och jag har fåt jobb via bemanning vecka 1. Ingen vila här inte. Förhoppningsvis kan vi åka iväg på en resa i februari och vila upp oss. 
Vi hörs mina kära läsare! 
 
På Quality outlet i Barkarby ikväll
 
Handlade på Delicatobutiken 
 
Innehållet, vad ska jag bjuda kollegorna på? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: