callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Hej

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Den här dagen startade sent. Jag somnade först vid 4 inatt. Ni vet läget när man har kollar sönder både fb och insta och börjar titta på youtube? Det händer mig typ aldrig men inatt kunde jag inte sova så jag började kolla på intervjuer med kändisar på youtube. 
Vaknade idag vid 10. Pratade lite med sambon i tel, åt frukost och läste lite. De vi hyr av skulle hämta sin post men dök inte upp. Jag hade mycket tid och lite att göra så jag rensade i min garderob. Jag la ut ett par klänningar på Blocket. Nu i efterhand var det nog bortkastade pengar att annonsera där, det är svårt att sälja kläder på nätet.  Jag gick och handlade mat på Lidl och sen kom vår hyresvärd och hämtade posten. Jag städade lite och så kom en väninna till mig på middag. Hon har ett nytt jobb och vi pratade om våra jobb och allt annat mellan himmel och jord och åt middag. En trevlig kväll. 
Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite. Läser ”Min fantastiska väninna” av Ferrante, den är faktiskt inte så bra som jag trodde den skulle vara.
Imorgon jobbar jag kväll och min sambo kommer äntligen hem. Yey! 
P.s Min sambo som är trogen följare av min blogg hade en anmärkning på gårdagens inlägg om homosexualitet. Han tyckte att sista stycket om ”livsval” inte stämde då sexuell läggning inte är ett aktivt livsval utan något man bara är. Han har förstås rätt och jag vill härmed rätta mig själv! Tur att man har en uppmärksam sambo! 
Vi hörs! 
 
Ni får random bild från i somras när jag var på soptippen, håll till godo! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: