callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

God morgon

Kategori: Allmänt

Hej! 
Ännu en natt då jag somnade kl 4, suck! Sömnen har blivit rubbad och jag tror det beror delvis på att jag har jobbat sena kvällar och delvis på att jag är ledig vissa dagar. Jag steg upp innan 10 eftersom en kvinna hade svarat på min Blocketannons och ville kolla på klänningarna. Hon var osäker på storlekar. Vi möttes vid pendeln och hon undersökte plaggen men trodde inte de skulle passa. Jag traskade snällt hem och nu har jag några timmar på mig innan jag åker och jobbar ikväll. All den här fritiden är ovan och ibland vet jag inte vad jag ska göra. Jag är inte 100% i form, hostar och är lite rispig i halsen sedan 4 veckor och är trött efter för få timmars sömn. Tror jag ska läsa lite nu och äta lunch sedan. 
Vi hörs! 
 
På närakuten förra veckan 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: