callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Varberg

Kategori: Allmänt

Hej! 
Idag hade vi sovmorgon. Jag tog en promenad efter frukost. Sedan åkte vi till Varberg för att hälsa på kompisar. Vi åt lunch på café Mignon och åkte hem till dem sedan. Kompisens barn är jättesöta och 3-åringen pratade massor och ville att jag skulle läsa för honom. Det var ett mysigt besök. Varberg påminde en del om Halmstad tycker jag. 
Vi funderade på att åka till Ullared men det var för sent. Jag har aldrig varit där.
Nu är vi tillbaka i lånelägenheten och ser på tv. 
Imorgon har vi inga stora planer, vi får se hur vädret blir. Några saker vi vill göra är att gå på konstmuseet, åka Paddan och gå på Liseberg. 
Vi hörs! 
 
Fina familjen Ståhl som vi hälsade på idag i Varberg 
 
Jag fick ett täcke av Ebbot som tyckte jag borde vila, omtänksamt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: