callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Skön helg

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Hur är läget? Själv har jag haft en bra helg. 
På fredagar tar vi alltid det lugnt. Vi åt middag och såg på tv. På lördag var jag hos en ny frisör. Måste ändå älska Stockholm för lättillgängligheten. Jag har letat med ljus och lykta efter någon salong för trådning av ansiktet och brynen. I fredags googlade jag bara och kom till Boka direkt med ett flertalet salonger, deras behandlingar och priser.  Där kunde man boka tiden på nätet. Tjejen jag kom till på Hår makeriet på Folkungagatan på Söder var supertrevlig, henne går jag till igen. 
På kvällen var vi ute och åt, hamnade på Pong då det var lite kort tid innan vi skulle på bio och vi hade inte bokat bord.  Deras buffé var helt ok i Skrapan. Sedan såg vi en iransk film som heter The Salesman som fick Oscar för regi och manus. Jag tyckte den var sevärd.
I söndags var vi på gymmet. Sedan vi flyttade till Stockholm har jag bara varit där ett par gånger. Det kändes bra och idag känner jag mig reumatisk, ont överallt. På kvällen storhandlade vi, åt middag och kollade på serie. En bra helg om ni frågar mig, vi hann umgås med varandra och göra nödvändiga sysslor plus sovmorgonar. Ha nu en fin vecka! 
 P.s lägger till bilder sen, är snart framme på jobbet. 
 
Vi försöker anamma den svenska traditionen på fredagar
 
På bio, The salesman
 
Söndag på gymmet
 
En helt ok måndag på jobbet
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: