callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Unnat oss

Kategori: Allmänt

Hej! 
Inatt somnade jag inte förrän kl 3, vilket gjorde att jag var död på morgonen. Flexar in sent på jobbet, hade ingen patient förrän 10 så det var tur. Konstigt nog så var 2 av mina tider obokade så det var en lugn dag. Jag har haft medarbetarsamtal med min chef idag. Det gick bra. Jag vill bli kvar på vårdcentralen fram till årsskiftet men vi var inte helt ense om lönen så vi ska prata vidare. 
Väl hemma var jag helt slut. Föreslog restaurang för sambon som hakade på. Det blev Olearys. Jag åt fisk tortillas som var jättegoda. Sedan var jag på ett body balance pass på Sats. Stel som ett kylskåp. 
Nu se på ett avsnitt av The good wife och sen nanna. 
Vi hörs! 
 
Unnade oss restaurangbesök en vanlig tisdag
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: