callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Måndag igen

Kategori: Allmänt

Hej! 
I helgen var vi i Stockholm. Min sambo sprang Lidingöloppet, vi bodde på hotell och passade på att träffa vänner och släkt. Det var en trevlig och intensiv helg. 
På vägen hem var tåget 3 timmar försenat pga olycka så vi kom hem supersent. Idag var jag trött på jobbet, kom hem och somnade och sov i 1 timme. Min sambo lagade mat och vi käkade middag. Nu är jag så där pigg som man kan vara när man sovit middag.....
Imorgon får det bli träning, tyvärr har jag inte varit lika skärpt som tidigare senaste veckorna. 
Vi hörs! 
 
Hotellfrukost på Elite Palace på St Eriksgatan
 
Glad kille som sprungit 3 mil på Lidingö
 
Fick träffa mina fina kusiner
 
Kreationen sambon bjöd på idag, vegetarisk pastasås toppad med fetaost
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: