callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Friday

Kategori: Allmänt

Hej! 
För första gången på länge gjorde vi faktiskt något på fredagkvällen. Jag kom hem från jobbet kl 18, känns som jag kunde ha suttit 1 timme till och administrerat. Men sambon och jag hade planer så jag skyndade mig hem. Duschade och så gick vi ut och åt. Inget fancy, en turkisk restaurang precis mittemot oss som heter Mezze. Deras meny är lite som en russian roullet, vissa grejer är jättegoda, andra inte. Efter det var vi på bio och såg "The magnificent seven", helt ok film med Washington och Hawk. Det var vår kväll det. 
Hoppas ni får en trevlig helg, vi hörs! 
 
Moi, det slår mig hur vuxen jag ser ut
 
Mezze på Västra Torggatan, mimus för potatisklyftorna som var halvfabrikat, resten var gott 
 
Bio och godis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: