callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Tjabba

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag har haft en rätt bra måndag faktiskt. Jobbet var helt ok och jag slutade dessutom kl 16 vilket är sååå mycket bättre än 17. Hem och sedan kom min mamma på besök lite spontant. Sen lagade vi mat och såg ett avsnitt av Lethal Weapon och därefter har jag bara surfat. Jag fastnade för ämnet transgenders och könskorrigeringsoperationer. Intressant ämne. 
Nu sova! Hoppas det vill sluta regna så man kan gå ut och gå. Har inte gymmat på 3 veckor och har fortsatt ont i magen av och till vilket gör mig osugen på att träna. Körde några övningar på yogamattan idag iaf. 
Vi hörs! 
 
Imorse väntandes på bussen, Stora torget Karlstad
 
God middag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: