callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Luuuugnt

Kategori: Allmänt

Tja! 
Jag har haft en sådan där lugn helg som kommer rätt sällan. I fredags kom min sambos bror över och vi käkade tortillas. Jättegott! Varför gör vi inte det oftare? I lördags åkte sambon bort och jag blev själv. Nästan 2 ensamma dygn. Jag tog en promenad och gick sedan och handlade mat. Bara sådant som jag tycker om tex en burk med dolmar. Mums!
Sen såg jag nog bara på serier och film resten av dagen. Rätt skönt att ha en egen filmkväll ibland, man kan välja vad man vill, och min filmsmak är ibland hemsk udda. 
Idag har jag städat. Det var rätt duktigt gjort. Och sen har jag handlat mat och lagade maten lagom tills sambon var hemma. En rätt skön helg även om det var sjukligt lugnt. Det behövs ibland lite lugn inför en arbetsvecka. 
Vi hörs kära ni! 
 
Maten i fredags, egen guacamole, så gott
 
Städade tom hela kylen
 
Matlagning
 
Fiskgryta, nom nom
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: