callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Veckan

Kategori: Allmänt

Hej! 
Den här veckan har gått fort. Måndag var en stressig dag, jag hade 5 patienter på eftermiddagen vilket gjorde att det blev svettigt. På tisdag körde jag med min PT efter jobbet, igår var vi ute med jobbet. Vi bowlade och åt sedan mat. Det gick sjukt dåligt på bowling tyvärr och min chef fortsatte säga till mig att jag skulle sluta driva klotet åt vänster. Maten var god och det var faktiskt kul att umgås med övrig personal på vårdcentralen. Jobbet är fortfarande kul. Så varierat. 
Idag jobbade jag och sen var jag på gymmet själv eftersom PT:n inte kunde idag. Hon har gett mig ett program att köra själv för min rygg, jag har blivit vän med TRX maskinen. 
Imorgon ska vi till Göteborg, det ska bli riktigt kul.
Vi hörs! 
 
Bollar med dadlar och nötter jag gjorde
 
 Maten då vi var ute med jobbet, pasta med musslor
 
Kul att laga nya recept
 
Dagens middag, tomatsoppa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: