callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Lördagen

Kategori: Allmänt

Hej! 
Imorse blev det en välförtjänt sovmorgon till kl 10, sedan frukost och efter det shopping. Sambon fyller år imorgon och vi ska ha lite fest för honom. Maten kommer från catering, och tårtorna hämtade vi på bageriet idag. Det var massa småsaker vi behövde köpa. Sen var vi på gymmet och jag körde bålstabilitetsprogrammet jag har fått av min PT. Det var länge sen jag var där på helgen. Har börjar tycka att det är kul att gymma. 
Nu på kvällen har vi städat lite, fast det är mycket kvar till imorgon. Nu ska vi ta det lugnt, det ska bli kul med fest! 
Vi hörs! 
 
Gammal bild eftersom jag inte har något från idag
 
Rensade min necessär häromdagen, köper sällan ögonskuggor
 
Mina 3 mascaror, bäst betyg får MAC och Maybeline, Estee Lauder var inget vidare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: