callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Kristi himmel

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Den här dagen har verkligen varit skön! Att vara ledig så här mitt i veckan. Jag är av åsikten att vi skulle hinna leva om vi faktiskt jobbade mindre. 
Vi tog lite sovmorgon, åt frukost och sedan blev det 1 timmes promenad vid hamnen. Jättefint, varmt och soligt väder. 
På eftermiddagen fick jag besök av min bästa vän från högstadiet. Vi hängde alltid ihop. Hon bor i Stockholm men är ofta i Arvika så det är ganska nära nu. Vi käkade lunch, pratade och helt plötsligt kom jag på att jag hade kollat upp en film jag ville se på bio. Vi hade 10 min att ta oss till bion och hann. Det är verkligen skönt att bo mitt i stan.
Vi såg Mothers day. Många kända skådisar, storyn var väl så där dock. Inget man behöver se på bio kanske. 
Vi hann med lite fika också innan kompisen fick bege sig hem. 
Det har varit en bra dag. Jag är dock täppt i näsan, vet inte om det är en förkylning el lättare allergi som har spökar på sistone. 
Är ni bra på att hänga på uteserveringar? Om man bor i lägenhet och inte har balkong så är uteserveringar ett bra alternativ men jag är inget vidare bra på det. Ska försöka se om jag kan lära mig att sitta ute och ta en kaffe lite oftare. 
Vi hörs, och hoppas er dag var lika trevlig som min! 
 
Man hinner sminka sig när man är ledig
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: