callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

HV

Kategori: Allmänt

Hej! 
Hur är det med er? 
Med mig är det bra förutom att jag har haft en huvudvärk (hv) större delen av dagen. Den ger sig inte trots huvudvärkstablett. Jag har mest sett på tv efter jobbet. Idag har jag inte gjort något för att ta hand om mig själv. Imorgon ska jag försöka gå en långpromenad. Annars ska jag träffa en gammal vän. Skönt att vara ledig imorgon eftersom det är röd dag. Jag börjar sakta komma in i arbetet på vårdcentralen. Har hittills fått skicka in 2 patienter till akuten, måste vara någon sorts rekord eftersom jag inte har träffat så många än. 
Vi hörs! 
 
Läget jag har intagit efter jobbet idag, jäkla hv

Kommentarer


Kommentera inlägget här: