callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vardagstrött

Kategori: Allmänt

Hej! 
Imorse gick jag upp kl 6 för att dra till gymmet. Kom sedan på att de öppnar först kl 6.30. Åt frukost och gjorde några övningar på min yogamatta istället. Det kändes som jag fick supermycket tid innan jag skulle till jobbet. Detta är något jag borde göra lite oftare. 
Jobbet var som vanligt. Ärligt talat är jag trött på psykiatrin, det känns som allt går i slow motion. Om jag får som jag vill kan jag vara lite på en psykosavdelning nästa vecka och även på en psykiatrisk intensivvårdsavdelning. Näst nästa vecka byter jag till psykiatrisk öppenvård som ligger ute på stan.
Efter jobbet droppade jag förbi en ny frisör jag har hittat, supertrevlig tjej och en sjukt snygg salong. Jag trådade ansiktet och plockade brynen. 
Sedan träffafe jag en man som jag hade köpt ett gäng kokböcker av på nätet för att få böckerna av honom. 
Ikväll var det en middag med de nya AT läkarna. En middag som jag inte gick på. Jag tom ställde mig i badrummet för att göra mig iordning men det gick bara inte. Jag kände mig sååå trött och allmänt osugen på middag kl 18.30 på en torsdag. Jag har överlag varit så dålig på att göra saker med mina kollegor på sistone. 
Så vi har haft en lugn kväll hemma. Mamma kom förbi från sitt jobb och smakade på kakan jag bakade häromdagen. 
Nu blir det sängen, skönt med fredag imorgon! 
Vi hörs! 
 
En liten och en stor apelsin
 
Frisörsalongen Laleh på Drottninggatan Karlstad
 
14 kokböcker jag köpte av en man på nätet
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: