callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Haj!

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Sedan igår är jag på öppenvårdspsykiatrin. Än så länge har det bara varit intro. Korta dagar. Igår hann jag med lunch på Scandic och lite shopping. 
ikväll var vi på gymmet. Det var verkligen välbehövt, jag har inte alls varit träningssugen på sistone. Mest velat ligga i soffan och se på tv efter jobbet. Men det kändes jätteskönt efter träningen idag. Jag har också bokat min första PT timme, jag måste verkligen komma igång med träningen. 
Nu ska jag duscha och sova sen. 
Vi hörs! 
 
Tre vackra människor, på besök hos mamsen
 
Moi
 
Ute på en liten promenad 
 
Besöket hos mamma var en blandning av svensk påsk och persiskt nyår
 
Jag har köpt 10 biobiljetter via hyresgästföreningen, 80 kr styck
 
Nya skor
 
Nya jeans, det var säkert 16 år sedan jag köpte ett par Lee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: