callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Shohoo

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Hur är läget? Här är det bra. Midsommar firade vi på landet med min killes familj och igår åkte jag och mamma till Oslo. Hon har fyllt 55 och fick en miniresa i present. Vi bodde på Radisson Blu. Jättebra hotell som var över 30 våningar högt och hade därmed fin utsikt. Det fanns både pool,gym och restaurang som är med i Michelin guiden. 
Jag var väldigt nöjd. Dock hamnade vi i fel hood igår när vi letade efter restaurang. Gick till slut till ett pub-liknande ställe och åt. Maten var ok men jag hade tänkt mig något finare. Note to myself, boka bord i förväg vid sådana tillfällen! 
Idag var vi på Nationalmuseet som var helt otroligt. Målningar av de flesta kända konstnärer och ett helt rum med bara Munch. Nu har jag sett Skriet! 
Lunch åt vi på Hard rock café. Det var sådär. 
Sedan har vi bara gått på stan och nu är vi på tåget på väg hem. 
Vi hörs! 
 
hotellet, Radisson Blu Oslo, rekommenderas varmt
 
Härlig utsikt, över 30 våningar högt
 
Frukost nr 1 kl 6.30 eftersom jag vaknade onödigt tidigt imorse
 
Frukost nr 2 efter några längder i bassängen och lite bastubad 
 
Vårt något misslyckade middag igår
 
Jag och mamma
 
Utanför Nationalmuseet 
 
min fina mamma
 
nam nam
 
Trivdes med livet i solen på Karl Johansgatan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: