callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stay with me!

Kategori: Allmänt

Hallå! 
Ännu en dag i mitt "inte så spännande liv". Jobbade till 12 idag, åkte till stan för att träffa min gamla gymnasiekompis  för lunch. Höll på att dö av hunger då jag inte fick mat förrän 13.30, mina mattider bör hållas annars blir jag helt skakis. Vi käkade thaimat och fikade efteråt. Riktigt trevligt! Väl hemma sov jag 1 timme för jag var död, sen pluggade jag någon timme till AT tentan. Kl var över 20 när vi drog till gymmet. Jag och min kille är ett bra team när det gäller träning. Vi var hemma 21.30, åt varsin sallad, såg på ett avsnitt av "House of cards" och nu är det läggdags. Rätt bra dag ändå! Ni får ursäkta alla matbilder, jag lovar att bjuda på nåt annat snart! Just stay with me! 
 
Ännu en sallad, fast lunchen bestående av thaimat+fika gick inte av för hackor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: