callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Helg

Kategori: Allmänt

Hej! 
Veckan som gick var superdålig. Jag var på uselt humör, trött och allmänt ur form. 
Igår kom jag hem från jobbet med huvudvärk och orkade inte gymma som planen var. Efter 1 timmes sömn var jag människa igen. Jag och min kille drog ut och åt på Street friends vid Inre hamn som är på en båt. Goda burgare och utmärkt utsikt. Sedan tog vi en drink (alkoholfri) på Casanova innan vi gick på bio. Vi såg Tarzan. Jag tyckte det var en högst medioker film. 
Idag åkte jag hem till mamma. Passade på att ta en joggingtur, 5 km. Det var underbart att springa på skogsvägar. Sedan åkte jag, mamma och min lillebror till stranden och badade. Det var jätteskönt! Det har hittills varit en toppenvecka och jag är på mycket bättre humör. 
Vi hörs! 
 
Virgin mojito på Casanova
 
Street friends, Inre hamn, nu på en båt
 
Burgare med halloumi och sparris 
 
Min snygging
 
Sommarbad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: