callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Flyttkaos

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Hur är läget?
Här är det bra men det är lite bökigt med flytt. Just nu är det kaos i min lägenhet och jag flyttar på lördag. Jag har redan börjat packa och har en hel del grejer som ska köras till myrorna el liknande.
Jag la ut soffa och säng ut på blocket och idag blev de sålda så nu sitter jag och väntar på en köpare som ska hämta sängen. Det är kul att flytta men det är en hel del jobb med det.
Det är min sista vecka på njurmedicin och jag har det bra där. Det är trevliga läkare och personal och det är synd att jag inte vill bli medicinare och bo kvar i Värmland för annars trivs jag utmärkt på avdelningen. Idag fick jag följa med på trasplantationsmottagning dit patienter som är njurtransplanterade kommer på regelbundna besök. Det är spännande. Visste ni att man faktiskt kan känna den transplanterade njuren? De lägger den under muskulaturen på magen så den går att känna på. Riktigt coolt!
Nu ska jag duscha och bege mig till pojkvännen aka blivande sambon för här kan man ju inte sova.
See ya!
 
 
Flyttkaos, inte särskilt kul, men det ska bli skönt att byta den här skruttiga lägenheten till en finare en
 
I lördags bjöd fina vännen Anna och hennes Kim på middag, jag fick gosa massor med deras lilla Leo
Det blev sushi från Happy kitchen, mumma
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: