callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Stockholm

Kategori: Allmänt

Hej!
Sorry för radioskuggan. Vi flyttade förrförra helgen och bara några dagar senare åkte jag på konferens till Västerås och därifrån till Stockholm så jag har helt enkelt inte hunnit.
Vi är riktigt nöjda med lägenheten och har mer el mindre kommit på plats.
Stockholm var lika kul som vanligt, ja, ni får se några bilder.
Och idag började jag på psykiatrin. Det var det i korthet.
Vi hörs!
 
 
Moi innan restaurangbesök med tjejerna
 
 Skålar i en alkoholfri drink som hette cheese cake på Friday´s
 
 Flickorna
 
 Nästa middag
 
 Middag på Berns asiatiska
 
 Det blev en avsmakningsmeny med jag vet inte hur många rätter
 
 Skål i alkoholfritt bubbel
 
 Sjukt god mat
 
 Mina vackra kusiner
 
 Desserten
 
 Tjejkväll
 
 Jag hann också med ett besök på Mall of Scandinavia, mååååååååånga butiker
 
 Juice på Joe & The juice
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: