callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Ledig lördag

Kategori: Allmänt

Hej! Idag var vi lediga båda två. Igår jobbade jag till kl 21 så det blev ingen fredagsmys. Dessutom var det faktiskt en jobbig vecka. Efter jobbet var jag sjukt hungrig och trött och hade huvudvärk, vi köpte pizza och åkte taxi hem fastän det bara är 20 minuters promenad. Jag var helt slut. 
Idag sov vi till kl 11, bara en sådan sak. Sen var vi på stan och shoppade. Det är lite vårt nummer så fort vi har en ledig dag. Det blev nya bestick och kläder till sambon. Kul med vår och vårkläder. 
Nu håller vi på att laga mat och sen tänkte vi gå på bio. Ska se Eddie the eagle. 
Jag är lite trött på jobbet just nu och den enorma plats det tar i mitt liv. Ska börja på öppenvården på måndag och det ska bli skönt med omväxling. 
Hoppas ni får en fortsatt bra helg! 
 
Min hibiskus har blommat 
 
Dagens fika
 
Nytt besticksett från Cervera
 
Killkläder, jag bara älskar den gröna skjortan, från MQ
 
Dagens middag, pasta med kräftstjärtar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: