callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Blomsterexplosion

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
Läget? Här är det fint! Idag hade jag bara en telefontid på jobbet eftersom min patient hade lämnat återbud. På eftermiddagen hade vi utbildning om högt blodtryck med en doktor som var rätt rolig. Efter föreläsningen skulle några kollegor gå ut och äta och jag passade på att hänga med. Det var trevligt! 
Det är värsta blomsterexplosionen hemma hos oss. Jag köpte ett gäng i måndags, sambon gav mig en bukett igår (bra kille alltså) och så har min hibiskus fått fnatt. Det är väldigt fint! 
Nu ska jag vila, imorgon har jag träff med PT:n igen. 
Vi hörs! 
 
En gigantisk lilja
 
Kolla kaffekannan jag hittade på loppis, perfekt som vas
 
Fin bukett från min sambo
 
En till loppiskanna
 
Hibiskusen, bästa blomman, billig, vacker och lättskött
 
Gratinerad pasta på Brasseriet, för fet för min smak

Kommentarer

  • Annsofi säger:

    Kul ide med kannorna! Får nog gå på loppis tror jag!

    Svar: Hej! Tack, jag tyckte det blev fint! Det bästa är att de kostade 10-20 kr styck! ;)
    Nasha

    2016-04-13 | 22:01:26

Kommentera inlägget här: