callmenasha.blogg.se

Läkare inom primärvården, sambo, bor i Stockholm och är familjehem till en underbar flicka.

Vardag och trötthet

Kategori: Allmänt

Hej!
Det tar verkligen bara ett par dagar att landa mitt i vardagen och sömnbristen efter semestern. Jag hade en bra första dag på jobbet igår och idag hade vi mest korta föreläsningar och information om den nya kliniken som jag är på nu, medicinkliniken. Jag inser att jag har massa att lära och just vissa grejer som EKG tolkning är jag asdålig på så det kommer behövas lite pluggtimmar framöver, något som man inte har inkluderat i arbetet utan man får läsa på hemma.
Hösten känns som ett faktum och idag är ju faktiskt första höstdagen på riktigt, 1:a september. Det innebär både nystart men också många måsten känner jag, jobb, matlådor, träning osv.
Jag var och fikade och shoppade lite efter jobbet med en tjejkompis idag vilket var trevligt. Har inte lärt känna alltför många nya vänner här i Karlstad så det är kul att hitta på något.
Jag är astrött och ska ta en tidig kväll i sängen.
Sov gott och vi hörs!
P.s bilder får jag lägga up så snart jag hinner.

Kommentarer

  • Annika säger:

    Hoppas du snart känner dig piggare. Det är ju jobbigt att komma igång efter semestern. Men nu är det ju helg så jag hoppas att du är ledig och får sova. kram Annika

    Svar: Tack! :)
    Nasha

    2015-09-04 | 14:19:20
    Bloggadress: http://www.jeansfashion.se

Kommentera inlägget här: